Enkelt pyssel

Ja, det var på tiden kanske du tänker ;) och visst var det men jag har inte hunnit med något bloggande på länge nu. Har ju som du vet några barn att ta hand om :) Men idag har jag minsann fått lite egen tid och suttit och pysslat. Dels har jag börjat måla griffeltavlor. En som ska upp i köket och en som ska upp i Ninnas rum. Sen har jag suttit med världens enklaste pyssel men som ändå blir lite fint och en mysig present kanske...
Här är några av dagens alster. Superenkelt som sagt! Stämplarna är från Granit och tavlorna från Clas Olsson. Om man skulle vilja gör och ge bort. Gör dom då i god tid innan, för det tar några dagar innan det torkar. Tänkte jag skulle testa om det går fortare med hårtorken :) Återkommer med info om det gick bra.
Tjipp!

Kommentarer
Postat av: Julia

Åh, riktigt snyggt, malin! Vill jag oxå göra....tänker man ha ett ord i en annan färg mitt i oxå. Finns Granit i Jkpg nu? Inte i Linköping tyvärr...vill ha, villa haaaa..... Vad kostar stämplarna o färg?

Kram Jullan

2012-02-07 @ 09:10:33
Postat av: Malin

Hej Julli! Väldigt bra idé hörrudu! Kommer inte ihåg vad de kostade. Kolla seras hemsida. Färgen köpte jag på bokia tror jag...var ett tag sen nu :) Japp, Granit finns i Jönkan. KRAAAAAM!

2012-02-09 @ 10:44:47
URL: http://malinshus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0