Höstkänslor

Jaha, då var semestern alldeles slut och dags för vardagen att ta fart igen. Kan inte fatta att fem veckor kan gå så fort!? Jag är en sån där människa som älskar hösten. Sommaren är härlig men när väl semestern är slut ställer min hjärna om sig direkt. Den fattar inte att man fortfarande kan hitta på somriga saker och att åka till stranden finns det inte en tanke på (vilket iofs inte är den mest rofyllda aktiviteten att gör med mina barn just nu) Så nu säger jag det: Jag vill ha höst! En fin höst då! Inte så där regnig som denna sommaren har varit. Med hösten kommer även lusten att skapa nytt, ändra om och fixa i sitt lilla hem. Fram med ljus och annat mys! Den största förändringen i vårt hus sker (fortfarande) i vardagsrummet som
numera kallas för finrummet :) Vi har besökt lite loppisar i sommar och fyndat både det ena och det andra och nu ska fynden placeras ut är tanken. Det senaste tillskottet är ett par armeringsjärn där det ska hängas upp lite kort och annat smått och gott. Har försökt mig på en fotovägg men misslyckats totalt så armeringsjärn fick det bli. Än så länge är det bara mina allra första skor som pryder det, dom som jag tog mina första små steg i. Vi hoppas att små steg ska börjas ta här hemma nu med av småttingarna, gärna jättesnart! :) Tjipp!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0