Lite ljus

Helt plötsligt har det ju blivit mörkt på kvällarna. Eller har det kanske varit det länge? Jag börja ju sakta komma ur bebisbubblan och upptäcka hur världen är utanför den :) I vilket fall som helst så blev det plötsligt väldigt mörkt vid vårt köksbord då vi inte införskaffat någon kökslampa än.
Lampor är något jag tycker är väldigt svårt, har liksom svårt att se hur det kommer att se ut när de hänger där innan de hänger där...hmm, fattar du? Jag vet hur jag skulle vilja ha det, men har svårt att få till det :) Detta gäller iofs inte bara lampor. Det finns så mycket som jag tycker är fint, men det gäller ju att få till den bra blandningen som gör det personligt. Utmaning för mig, men en kul sådan :)
Och något som jag tycker är konstigt är att lampor är onödigt dyrt, till och med på Ikea liksom :)
Så här blev iallafall "lampshoppingresultatet":
Lampskärm i zink från Granit, 279 :-
och tygbeklädd sladd från Clas Ohlson 59:-
Nu ser vi vad vi äter igen, skönt!
Tjipp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0