Ideér för vardagsrummet

Nästa projekt i vårt hem är vardagsrummet. Problemet med mig är ju att jag då får 758 ideér som spretar åt 758 olika håll. Man vill ju som sagt få till den bra blandningen av det jag/vi gillar, modernt, lantligt, industiellt, myspys...:)
Än en gång vet jag hur jag skulle vilja ha det men "trebarnsmammahjärnan" har svårt att få ihop det.
Det vi vet är att vi vill ha någon slags fond på den stora väggen. Jag är ju en sucker for plankväggar. Så det kanske få bli en sådan med stående plank. Sen skulle jag vilja ha en rolig och fin foto vägg på den, som den på bilden, fast med våra nära och kära.
Nu ska jag återgå till tvätthögarnas land. Hoppas ni har en bra måndag och glöm inte att ge lite kärlek :) Det påminner hjärtat i vårt vardagsrumsfönster mig om varje dag. Det är så lätt att vardagen bara rulla på med allt som ska fixas och trixas med, då är det bra att ha en liten "reminder" så man blir påmind om vad som är viktigast i livet. Störst av all är kärleken...
Tjipp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0