En idé!

Jag har ett tag fuderat på en grej. Om man skulle ta och dra ihop ett mammagäng och träffas och göra färdigt ett och annat påbörjat projekt som liksom bara blivit liggande och aldrig blivit klart. Jag har några sådana.
När Nicolina föddes så började jag t.ex att scrapbooka. Superkul, men jag hann liksom inte så långt, tror jag fortfarande är kvar på BB-bilderna :)
Jag har även ett lampprojekt, stickprojekt, virkprojekt...hmmm...och säker något mer liggande som jag jättegärna skulle vilja sätta mig med men liksom aldrig riktigt får tid.
Så min idé är nu att för alla som är intresserade träffas en gång i månaden och antingen få klart sådant som man påbörjat eller faktiskt få tummen ur att göra det där man velat länge men alltför många blöjbyten och annat har kommit i vägen. Plus att man får träffas och kanske prata av sig lite :)
Vad tror du om detta? Är du på?
Om du inte har något project på gång just nu men skulle vilja komma igång med något så är dessa böcker ett hett tips. I LÖÖÖV THEM!
Dessa böcker var som fastklistrade i mina händer hela sommaren. Det finns så mycket fint man kan göra, speciellt av gamla saker. Hoppas detta kan ge dig lite inspiration!
Tjipp!

Kommentarer
Postat av: Charlie

Självklart!

2011-10-22 @ 14:44:04
Postat av: Therese

Vilken rolig idé! Jag är helt klart på! Låter jätte mysigt att träffas ett gäng och pyssla lite.

2011-10-22 @ 19:06:25
URL: http://mirasmamma.blogg.se/
Postat av: Elin s

Jag har en massa korsstygnsprojekt!

2011-10-26 @ 11:21:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0