Ursäkta röran, vi bygger om

Nu är renoveringen av vårt vardagsrum i full gång. Tapeter rivs bort, väggar..eller en vägg flyttas, dörrar sprutas vita, osexiga valv tas bort mm, mm.
Just nu ser det ut så här:
Där alla stolar å sånt står ska bli vårt nya master bedroom. Vi har flyttat väggen för att få det rummet något större. Som det är nu så finns det egen toalett där. Så småning ska det även bli dusch.
Lilla Vera får vara med :) Hon gillar det nog, för hon sover fint när pappa är i fullgång med att blöta tapeter som sen ska skrapas bort.
Det är lite kul att ta bort tapeter ändå. För varje lager som tas bort kommer en ny historia liksom. I detta rummet var det ändå bara tre lager. Tapeten du ser längst till vänster i bild vara bara lager nr 2, lite häftig tycker jag. Inget jag hade valt själv, men kul :)
Nu ska hela rummet bli vitt, och en vit plank vägg ska sättas upp som fond. Tror det blir nice.
Sov gott vänner!
Tjipp!

Kommentarer
Postat av: AnnaMalin

Hallå, det blir ju liksom kalas:-)!!!

2011-11-16 @ 21:05:15
URL: http://annamalins.blogspot.com/
Postat av: Annika Einarsson

Alltså.. ni är ju helt grymma som ger er på renovering med TVÅ små nyfödda, Visserligen renoverade jag under min mammaledighet, men jag hade EN som var nöjd och sov... All beundran till er!! Kram!

2011-11-17 @ 15:49:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0