Ulltrådar

Har en ny favvo i år. Ulltrådar! :) Blir lite extra myspys med dom. Jag ströp dom stackars enarna med dom, men tyckte det blev fint.
haha, jag veeet! Bilden är upp och ner. Men kan någon förklara för mig vad jag gör för fel? När jag får den på mailen är den upp och ner, när jag hämtat hem den är den på rätt men när jag lägger in den här på blir den upp och ner igen. Jag är sannerligen inte så värst kunnig på det här :)
Rumsgarn är också en ny favvo. Tycker dom är super söta!
Rumsgran och ulltrådar är mitt tips inför advent- och julpyntandet.
Jag har faktiskt redan hängt upp lite stjärnor och pyntat här och var. Min ursäkt är att jag måste börja i tid annars kommer jag aldrig hinna klart till första advent med alla dessa barn som vi har. Min man säger att det bara är en dålig ursäkt. Tror båda är rätt :)
Tjipp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0