Julklappstips!

Hej hej bloggen!
Har funderat ett tag på vad min minsta önskar sig i julklapp. De har ju allt de behöver och har inte uttryckt några speciella önskningar (till skillnad från min större variant) :)
Men så kom jag ju på det, en Invisible friend. www.invisiblefriend.se
Dett är ju något helt fantastikt, och man kan ju inte bli annat än berörd.
Varje docka har en egen betydelse utifrån sitt utseende. Var och en vill också belysa de osynliga barnens rättigheter därav har de inga ansikten. 
Hur dockan ser ut är också kopplat till var sitt statement utifrån FN:s barnkonvention.
Läs mer under varje docka vad de står för på www.invisiblefriend.se
"För välden är du bara någon, men för någon är du hela världen"
Tjipp!

Kommentarer
Postat av: AnnaMalin

Ett stort GILLA på det!!!

2011-11-29 @ 14:57:12
URL: http://annamalins.blogspot.com/
Postat av: emma

Vilken superbra julklapp! Dessutom var de jättegulliga! :) Jag har slagit in V&V's julklappar på eftermiddagen, så det här får bli ett annat år isf...

2011-11-29 @ 20:59:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0