En egen förmiddag på stan...

...kan verkligen ge en nya krafter. Att få gå alldeles själv utan en massa bebisskrik och frågor och tjöt i öronen kan ibland verkligen BEHÖVAS! Man blir som en ny människa, eller som man kanske egentligen vill vara. Lite gladare, lite lugnare, och tålamodet har liksom laddats igen :)
Det blev endel klädshoppande för mina fantastiska presentkort jag fick på min födelsedag. Tack för det kära vänner och familj!!! Det blev också en sväng (ganska så lång sväng) in på favvon Granit. Jag vill ha Granit! Tänk om Granit skulle kunna flytta hem till mig, det hade ju varit fantastiskt. Där inne kom jag fram till att jag önskar mig något så tråkigt som Burkar i julklapp.
Visst är dom fiiiina!? Perfekt "gå-bort-present" med. En sån här med fina vinteräpplen (eller lite julgodis) i hade man ju blivit döglad för, iallafall jag :)
Dessa kommer nog handlas in till julgranen i år. Funderar på om det går att pilla bort den lilla pluppen på toppen och lägga i något...vet inte vad, men nått...fint :) Om man vill göra dom lite mer personliga. Jag antar att min personlighet är opersonlig, för ja gillar dom som dom är ;)
Ha nu en jättebra tisdag och njut en smula!
Tjipp!

Kommentarer
Postat av: Emmilie B

Vilken fin blogg du har Malin! Här kommer jag kika in. Kram

2011-11-11 @ 20:09:21
URL: http://emmilies.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0