Tv-rummet då'rå

Det har kommit önskemål om att se mer av huset och rummen. Här kommer ett litet smakprov på tv-rummet. Detta rummet är mest klart i hela huset, men inte helt. En kamin har installerats med väggen bakom är inte klar än, den får ni se när det är klart. Jag är verkligen ingen bra fotograf...men jag gör så gott jag kan :)
Hyllan på väggen har jag köpt superbilligt på tradera. Då var det svart och brun men min kära pappa sprutmålade den vit. Vet inte vad mer jag ska ha på den så än så länge är den lite kal :)
Peter Sethman fick komma med på ett hörn :) Tv:n har min man trånat efter ett tag nu. Jag har alltid sagt att den får du köpa när vi köper hus. Trodde ju aldrig att det skulle hända :) Och nu sitter den där.
Min favvis!
Alla kuddar i soffan är från Zelected by Houze.
Mycket bilder blir det, men det är ju det som är kul :) Hoppas ni gillar det!
Tjipp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0