Stolsdynor

Är på jakt efter några fina stolsdynor med volang. Trettonhelgen var vi i Örebro hos Niklas föräldrar och firade jul, då passade vi på att ta med oss ett gammalt slagbord och tre stolar hem som hans farmor och farfar har haft för längesen. Och nu skulle jag vilja hitta några najsiga stolsdynor i lite romantiskt stil till stolarna.
Dessvärre är det ju alltid så att dom man tycker är finast alltid är dyrast...:( Jag känner inte för att lägga massa pengar på några stolsdynor...
De ser ju i stort sett likadana ut ser jag ju nu när jag lägger upp dom här :)
Igår började vi fixa till det i sovrummet. Vet inte om jag är nöjd. Gammelfarmors gamla kökssoffa blev iallafall en sängstomme. Vi hade den i köket i vårt förra hem men här i huset fanns det ingen bra plats för den. Kommer blid på den snart..
Idag tog jag lite växter från några jularrangemang som började ge upp och gjorde ett nytt. Jag är verkligen inte bra på blommor och sånna grejer men dessa tål till och med att bo hos mig :)
Kronorna är från (trummvirvel).... Zelected by Houze :) Om det är någon som undrar varför jag har så mycket grejer där ifrån så är det för att jag har varit säljare för dom, då blir det liksom så automatiskt :)
Tjipp!

Kommentarer
Postat av: Anna N

Sy!

2011-01-18 @ 09:03:25
Postat av: Emelie

Skulle precis säga detsamma. Kan du inte använda dig av lite gamla lakan eller nåt. Alltså riktigt gamla, handvävda med monogram. Men då kanske de inte blir kritvita utan cremefärgade.

Har du slutat att sälja för dem?

2011-01-18 @ 20:10:28
Postat av: Malin Thörnberg

haha, ja, det skulle jag ju kunna göra... Ska fundera på saken :)

Ja, jag slutade sälja för dem nu när jag började jobba 90%, blir lite väl mycket med säljet också.

2011-01-18 @ 21:32:02
URL: http://malinshus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0