Mera tavlor!

När vi ändå är inne på "taveltemat" så ville jag visa denna...
Denna tavlan hänger i våran hall. Det är en kompis til mig som har gjort den som heter Carina Storm. Hon gör supermysiga och pyssliga tavlor som man kan specialbeställa. Jag sa bara vad jag ville att det skulle stå och lite vilken stil vi har sen fick hon fria händer. På denna står det: Välkommen hem till oss.
I LOVE IT! TACK CARINA!!!
Är ni också intresserad av att veta mer om Carinas tavlor så säg till mig så fixar jag hennes kontaktuppgifter :)
Tjipp!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Har hon ngn hemsida?

2011-01-05 @ 23:13:39
Postat av: Malin Thörnberg

Tyvärr inte....än :)

2011-01-06 @ 09:21:30
URL: http://malinshus.blogg.se/
Postat av: Carina

Men jag har en hel massa tavlor hemma så det är bara att höra av sig om man vill se mer :)

/Carina

2011-01-06 @ 20:49:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0