Går i tapettankar...

Jag bara äääälskar ju vitt, vitt, vitt... men hör och häpna, jag funderar på om man kanske skulle vara lite wild and crazy och faktiskt sätta upp en tapet i hallen eller kanske bara en fond i trappen med lite färg eller i allafall mönster på :)
Här kommer lite av mina tapet tankar. Problemet är ju att det finns så mycket fint i så många olika stilar. Kommer förmodligen aldrig att kunna betsämma mig...

Det lutar mest åt Cole & Son trädtapet som fond i trappen... men som sagt...jag kommer aldrig kunna bestsämma mig. Och när jag väl har bestämt mig kommer jag att ångra mig :)
Tjipp!



Kommentarer
Postat av: L

Mycket detaljer, jättefint! Men ännu mer nyfiken på hur det nya huset ser ut! :D

2011-01-10 @ 21:35:41
Postat av: Malin Thörnberg

Det kommer :D

2011-01-10 @ 21:59:06
URL: http://malinshus.blogg.se/
Postat av: Anna Nordlund

Cole & Son var min spontana åsikt oxå. Fint!

2011-01-11 @ 09:34:21
Postat av: Malin H

Åh, jag röstar på den sista! Mysig blogg Malin, bra jobbat:)

2011-01-12 @ 21:29:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0