En glimt av matrummet...

Här kommer en liten glimt av vårt matrum... Än så länge är allt väldigt kalt. Jag behöver bo in mig lite för att se och veta hur jag faktiskt vill ha det och det kan ta sin lilla tid :) Matsalsmöblerna är ifrån EM i Tenhult och heter Skirö. Jag blev förälskad första gången jag såg dom. Gillar det lite lantligt moderna :)

Byrån eller skänken eller vad man kallar det. Den som står borta i hörnet i allafall har vi köpt på Erikshjälpen. Då var den träfärgad. Men jag har ju en amazing pappa som kan göra allting vitt :) och det fick han göra denna gången också. Tycker den blev döfin! Gillar att den är lite bullig och så med...
Nu har ni fått se vad vi sitter och käkar iallafall :)
Tjipp!

Kommentarer
Postat av: Anna N

Såå snygg matsalsmöbel! Riktigt fina stolar - jag vill oxå ha ett eget hus! Kramar!

2011-01-18 @ 09:02:29
Postat av: Therese

Va fint ni får det! Säljer du inte för zbh längre? Varför? Kram

2011-01-18 @ 18:44:28
URL: http://mirasmamma.blogg.se/
Postat av: Malin Thörnberg

Tack! Vad ni är snälla :)

Nej, säljeriet ligger på is nu när jag ska jobba så pass mycket. Blir lite för mycket med det också om man ska träffa lillan och mannen ibland med :) Kram!

2011-01-18 @ 21:34:14
URL: http://malinshus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0