Lite vårnytt å sånt

Nu har jag äntligen fått tummen ur och köpt nya krukor och blommor till matrummet. Jag är ju ett sånt där stort fan av ASA-krukor. Men jag tycker egentligen att de är aaaaaldelles för dyra så den här gången fick det bli ett par i zink (tror jag) Någon slags metall i alla fall :) ASA-krukor är sånt som man får önska sig när man fyller år :)
Tanken är att det ska knytas om någon fint band eller spets runt krukan. Hoppas jag får ur den tummen med snart :)
Tulpaner är aldrig fel! I LÖÖÖV!
Hoppas din söndag bli härlig!
Tjipp!

Kommentarer
Postat av: Josse

Åhh sån fin blogg du har. Du är såååå pysslig och duktig :)

Kraaaaaaaaam

2011-03-03 @ 14:37:00
URL: http://elinjosefine.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0